1997
Türkiye’nin ilk kivi markası Verita’nın doğuşuyla Türkiye pazarı kivi ile tanıştı.
1998
Bayrampaşa Hali’nde 208 no’lu Verita yazıhanesi açılarak İstanbul’daki satış noktalarına bir yenisi eklendi.
Ankara, İstanbul dışındaki ilk Verita satış noktası oldu.
2001
Pepita markası doğdu, böylece farklı segmentte bir marka çalışmasının temelleri atıldı.
Kitle Tarım Ürünleri AŞ kuruldu.
2002
İdeal Tarım Ürünleri Ticareti AŞ kuruldu.
2003
Türk üretici ilk kivi tasnif makinesiyle tanıştırıldı ve kivi standardizasyonu çalışmaları başladı.
2004
Türkiye'de ilk defa satış noktalarına transit ürün sevkiyatı başladı.
2005
Taze zencefil, Verita ürün ailesine katıldı ve Türkiye ilk defa taze zencefille tanıştı.
İzmir şubesi açılarak faaliyetlerine başladı.
2007
Verita Holland BV kuruldu.
Denizli’de üretime başlandı.
2009
Pomelo, Verita ürün ailesine katıldı ve Türkiye ilk defa pomelo ile tanıştı.
Verita, ilklerine bir yenisini daha ekledi: Verita Meyve Salataları tüketiciyle buluştu.
2011
Verita Organik kategorisi oluşturuldu.
Verita Tropical Costa Rica SA kuruldu.
Gold Kivi Ar-Ge çalışmaları başladı.
2012
Mert Tarım Ürünleri Sanayi ve Ticaret AŞ Genel Merkezi Antalya’ya taşındı.
Demirhindi Verita ürün ailesine katıldı ve Türkiye ilk defa demirhindi ile tanıştı.
2013
Ekopita, Gurme Kivi ve DrBlue markaları tescillendi.
Türkiye'de ilk defa Orman Meyveleri kategorisi oluşturuldu.
2014
İdeal İşletici Noktalarının ilki Etiler CarrefourSA Gurme mağazasında hizmete başladı.
Verita Vitamin Deposu fikri hayata geçti ve satış noktalarında yerini aldı.
Türkiye’de ilk defa “Yemeye Hazır” konsepti oluşturuldu. Yemeye hazır olgunlukta Verita Gurme Avokado, Mango ve Papaya tüketiciyle tanıştı.
Verita Taze Zerdeçal tanıtımıyla zerdeçal geniş kitlelere ulaştı.
2015
Tüketiciyle arasındaki duygusal bağı güçlendirmek hedefiyle sektöründe bir ilk olan “Meyveli Rehber”in periyodik yayın projesi kapsamında ilk sayısı yayınlandı.
2016
Çok sayıda fuar, festival, TV programı, market etkinlikleri, workshoplar, sosyal sorumluluk projeleri, spor ve sanat aktivitelerine “Vitamin Sponsoru” olunarak sponsorluk çalışmalarına hız verildi.
2017
“Dünyanın Meyvesi” projesi kapsamında ülkelerin ticaret ofisleri ile birlikte ürün lansmanları ve basın toplantıları gerçekleştirilmeye başlandı.
2018
Hiçbir katkı maddesi ve koruyucu içermeyen, soğuk sıkım, taze ve doğal Verita Raw Juice raflardaki yerini aldı.
Trabzon’da yaban mersini üretimine başlandı.
İdeal standartlarıyla Pepita ailesine katılan yerli sebze grubu iç pazarda büyük ilgi gördü.
2019
Buz Hokeyi Minikler Ligi Vitamin Sponsorluğu.
Kolombiya ile ‘’Dünyanın Meyvesi’’ projesi kapsamında lansman ve basın toplantısı yapıldı.
Verita Dr.Blue, Verita Elma, Çilek, Kiraz ve Kayısı Malezya’ya ihraç edildi.
2020
E- ticaret başlangıcı. Online pazar yerlerine ürün verilmeye başlandı.
2021
"www.dunyaninmeyvesi.com’’ e-ticaret sitesi açıldı.
Verita markası olarak Carrefoursa içinde 16 işletici noktada çalışmaya başladık.
2022
Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün düzenlediği İnteraktif Avokado Çalıstayına S.Zeki Birincioğlu konuşmacı olarak katıldı.
Taze Direkt İşletici noktası kuruldu.
Alanya’da 11 numaralı meyve sebze halinde yazıhane açıldı.
2023
2023 Buz Hokeyi Minikler Ligi Ana Sponsoru Verita markası olmuştur.
Gazipasa Tropikal Meyve Alım Merkezi kuruldu.
Verita Bal Ananas hayatımıza girdi.
2024
Verita Antalya Bölge Müdürlüğü kuruldu.
Verita Fruitology Atölyesi Kolombiya düzenlendi.
Verita Dragons, İstanbul Dragon Festivali'nde yarıştı.
Verita, kurumsal şirketlerin çalışanlarına yönelik meyve tadım etkinlikleri düzenlemeye başladı.
2025
Verita Fruit Logistica 2025 Fuarına katıldı.